Anmeld skade

Har du brug for din sundhedsforsikring, forsikring ved tab af erhvervsevne eller visse kritiske sygdomme eller din tandforsikring?

Sådan gør du

Corona-virus

Her kan du læse, hvordan vi håndterer corona-situationen i Skandia, og hvad den betyder for din pension.

Sundhedsforsikring og graviditet

- Sådan håndterer Skandia situationen

Lifeline-policer og opkrævninger forsinket

Vi er desværre ramt af en række tekniske udfordringer i forbindelse med, at vi er ved at overgå til nye systemer i Lifeline-administrationen. Vi kan derfor ikke sende policer og opkrævninger ud i øjeblikket, ligesom informationerne på MitSkandia ikke længere bliver opdateret. Du får derfor først din police eller opkrævning tilsendt i løbet af februar eller marts. Du kan naturligvis benytte dig af forsikringen som hidtil ved at ringe på tlf. 7010 0117.

Skandia har ansøgt om tilladelse til at overdrage kunder til AP Pension

Vi har ansøgt Finanstilsynet om tilladelse til at flytte vores kunder til AP Pension.
Har du spørgsmål om overdragelsen?

Tjek din pension, når...

Husker du at opdaterer din pension løbende, så den passer til dine behov? Når der sker store ændringer i dit liv, er det vigtigt at rette fokus mod pensionsordningen og dine forsikringer, så du ved, at du er sikret bedst muligt økonomisk.

Du skal tjekke din pension, når...

  • © Skandia 2021
  • 24-01-2021 00:50
  • 1.0.7400.20084:685