Forbedret digital kundeoplevelse på vej

Vi overgår til nye digitale platforme, og du kan derfor opleve, at nogle ting i den kommende tid vil være lidt anderledes, end de plejer. Hvis du fx bruger LinkBørsen, vil du fra 22. december til 17. januar 2018 opleve, at du skal udfylde en blanket, når du skal handle.

Den 12. december 2017

Skandia tager nu et stort skridt på vejen til at sikre den gode digitale kundeoplevelse. Når vi overgår til nye digitale platforme, vil du kunne opleve mindre driftsforstyrrelser over jul og nytår, men vi gør vores bedste for at undgå, det bliver til gene for dig.

Når vi den 17. januar 2018 går i luften med flere nye systemer, vil vi i perioden 22. december – 17. januar 2018 være nødt til at lukke ned for en række opgaver, for at sikre den bedste mulige overgang til de nye systemer. Vores sagsbehandling kører derfor på lavt blus, og der vil være en manuel proces for afgivelse af handelsordrer for dig, der benytter LinkBørsen. Vejledning findes på LinkBørsen i perioden, og vores kundesupport holder åbent alle hverdage fra kl. 8.30-16. Vi beklager ulejligheden og takker for forståelsen.

Handler du på LinkBørsen, vil der være en manuel proces for handelsordrer 
I perioden 22. december – 17. januar 2018 vil du skulle udfylde en blanket med dine handelsordrer fremfor at afgive disse direkte på LinkBørsen. Hvis du i den angivne periode forsøger at handle på LinkBørsen, vil du blive vejledt til, hvordan du skal afgive dine handelsordrer i stedet. Når vi i perioden modtager en udfyldt blanket fra dig, vil vi gennemføre handlen i overensstemmelse med vores investeringsvilkår. Når den nye Mit Skandia-portal går i luften (se nedenfor), vil du kunne se de handler, der er blevet ekspederet over jul og nytår via de afsendte handelsblanketter. Det vil desværre ikke være muligt at se handlerne online før, selvom de naturligvis bliver ekspederet som vanligt.

Et nyt Mit Skandia er på vej med integreret handelsfunktion
Årsagen til denne midlertidige proces for handelsordrer er, at vi den 17. januar 2018 går i luften med et helt nyt Mit Skandia, som bestemt er værd at glæde sig til: Portalen vil have en integreret LinkBørs-funktion, et nyt lækkert ‘look and feel’ og et design, der vil være let at læse på din telefon.

Sagsbehandlingen kører på lavt blus, men vores kundesupport står stadig til rådighed
I perioden 22. december – 17. januar 2018 vil vores mulighed for at sagsbehandle være begrænset. Vi vil naturligvis hjælpe dig så godt, vi overhovedet kan med den information, vi har tilgængelig om dig i denne overgangsperiode. Vi gør desuden opmærksom på, at den information, der vil være tilgængelig på Mit Skandia og i Skandias app ikke nødvendigvis vil være opdateret for alle kunder, såfremt der er indsendt ønsker til ændringer mv. i overgangsperioden. Vi vil dog gøre vores bedste for hurtigst muligt at komme i mål med sagsbehandlingsopgaverne så snart, vi går i luften med vores nye digitale platforme medio januar 2018.

Vi glæder os meget til at tage dette første spadestik på vores nye digitale rejse sammen med dig. Vi kommer over de næste år til at lave en række markante digitale forbedringer, og vi glæder os meget til at kunne tilbyde dig en endnu bedre kundeoplevelse.

  • © Skandia 2018
  • 24-06-2018 03:27
  • 1.0.6722.24361:180