Transparens og fremsynethed i kunderelationer

Vi stræber altid efter at gøre det, som er bedst for vores kunder på lang sigt.

Kundeansvar

Det er Skandias ansvar at maksimere værdien for vores kunder. Det betyder, at vi skal sikre en virksomhedsadministration og kapitalforvaltning, der kan leve op til denne forpligtelsen.

Skandia Danmarks ejer er det svenske kundeejede Skandia Liv. Det indebærer, at kunde- og ejerinteresser ofte er sammenfaldende – med et fælles mål om at skabe økonomisk tryghed for kunderne i Skandia.

Du kan læse mere om vores holdning til ansvarlige investeringer her

Vi arbejder på at blive endnu bedre

Måling af kundetilfredshed er en vigtig indikator for, hvor gode vi er til at skabe konkrete kundefordele. I Skandia bruger vi forskellige metoder til at måle kundeindflydelse og kundetilfredshed. Vi kigger blandt andet på den generelle interaktion med vores kunder gennem antallet af indlæg og diskussioner på forskellige medier.

  • © Skandia 2019
  • 20-03-2019 14:55
  • 1.0.7009.27596:430